Analýza vlivu influencer marketingu na nakupování módy – Jana Adamovičová
Jana Adamovičová
Diplomová práce
Analýza vlivu influencer marketingu na nakupování módy
Analysis of Influencer Marketing Impact on Fashion Shopping
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zkoumání vlivu influencerů na nákupní chování spotřebitelů na trhu módy. Pro práci bylo klíčové zkoumat jak Influencer marketing ovlivňuje nejen vnímání propagace módy na Instagramu mezi spotřebiteli, ale také jakým způsobem jsou samotní ifnluenceři vnímání spotřebiteli. V teoretické části byla představena základní teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristika …víceAbstract:
The aim of this thesis was to investigate the influence of influencers on consumer buying behaviour in the fashion market. It was crucial for the thesis to examine how Influencer marketing not only influences consumers' perceptions of fashion promotion on Instagram, but also how ifnfluencers themselves are perceived by consumers. In the theoretical part, the basic theoretical background of consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152876
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter