Procesní řízení při realizaci nového výrobního projektu – Ing. David Karfík
Ing. David Karfík
Diplomová práce
Procesní řízení při realizaci nového výrobního projektu
Managing of processes by new productions project realization
Anotace:
Tato diplomová práce popisuje procesní řízení výroby, zaměřuje se především na řízení materiálu a zásob. Teoretická část se zabývá přístupy k procesnímu řízení v obecné rovině, popisuje všechny procesy podílející se na samotném výrobním procesu. Praktická část se zaobírá praktickou aplikací procesního řízení výroby v konkrétní firmě, zmiňuje zde celý výrobní proces od přijetí objednávky až po realizaci …víceAbstract:
Diese Arbeit beschreibt den Prozess der Produktion, der sich vor allem auf Material-und Lagerwirtschaft orientiert. Der theoretische Teil beschäftigt sich mit verfahrenstechnischen Konzepten für das Management im Allgemeinen, beschreibt die Prozesse, die bei der Produktion selbst wichtig sind. Der praktische Teil beschäftigt sich mit der praktischen Anwendung des Prozess-Managements in einem bestimmten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jmwo8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. David Smetánka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Hašková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Principy a formy tvorby a realizace firemní strategie
Petra Hniličková -
Implementace marketingové strategie do stavebně-obchodní firmy
Libor Smejkal -
Analýza a strategie vzdělávací kampaně Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy
Silvestr Horák -
Analýza procesu plánování marketingové strategie firmy
David KAJTMAN -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň