Lolita LITVINENKO
Bachelor's thesis
Ruská televizní reklama
Russian television reclama
Abstract:
Resume Baccalaureate work "TV advertising in Russia" consists of two parts: theoretical and practical. The purpose is studying of history and advertising development in Russia. The attention is paid to the analysis the concept "Russian TV advertising" its specifics and a role in modern society. Baccalaureate work consists of two parts: theoretical and practical. The first theoretical part, acquaints …moreAbstract:
Anotace. Ve své bakalářské práci představuji historii rozvoje reklamy v Rusku. Seznamuji se specifikou televizní reklamy, klíčovými etapami rozvoje ruského reklamního trhu. Práce ukazuje, jakou roli hraje reklama v současné společnosti. Rovněž v ní provádím srovnání s reklamou zahraniční a s reklamou ruskou v období existence Sovětského svazu.Teoretická část seznamuje s pojmem "reklama", popisuje historii …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LITVINENKO, Lolita. Ruská televizní reklama. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Business Russian
Theses on a related topic
-
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
Kristýna Zumrová -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Kristýna Doubková -
Politická reklama v České republice (na příkladě České televize)
Petra PAVLÍKOVÁ -
Sociální reklama ve vysílání veřejnoprávní televize (rozhlasu)
Ivana BAJGAROVÁ -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Petr Lesák -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Zahraniční politika Ruska na Blízkém východě: na příkladu konkrétních zemí
Eliška Ali