Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market – Anirudh Nemmeli Srinivasan
Anirudh Nemmeli Srinivasan
Diplomová práce
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Anotace:
Evoluce vztahu indického trhu se sociálními médii je svědectvím o rychlé digitální transformaci, která formuje postoje a chování spotřebitelů. Tato diplomová práce s názvem "Analýza postojů spotřebitelů k sociálním médiím na indickém trhu" zkoumá mnohostranný dopad sociálních médií na indické spotřebitele, zabývající se klíčovými oblastmi, jako jsou nákupní rozhodnutí, dynamika trhu a ochrana údajů …víceAbstract:
The Indian market's evolving relationship with social media is a testament to the rapid digital transformation shaping consumer attitudes and behaviours. This thesis, titled "Analysis of Consumer Attitudes to Social Media in Indian Market," investigates the multifaceted impact of social media on Indian consumers, delving into key areas such as purchasing decisions, market dynamics, and data privacy …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153106
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Petr Prešnajder
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEMMELI SRINIVASAN, Anirudh. \textit{Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/dyyszf/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Data Privacy in Cloud Outsourcing
Abdelfattah Essarrar -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior -
Polarizace názorů na internetu se zaměřením na sociální média a personalizovaný obsah
Jaroslav Sedlák -
Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené
Beáta Konopáčová -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá