Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market – Anirudh Nemmeli Srinivasan
Anirudh Nemmeli Srinivasan
Master's thesis
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
Abstract:
Evoluce vztahu indického trhu se sociálními médii je svědectvím o rychlé digitální transformaci, která formuje postoje a chování spotřebitelů. Tato diplomová práce s názvem "Analýza postojů spotřebitelů k sociálním médiím na indickém trhu" zkoumá mnohostranný dopad sociálních médií na indické spotřebitele, zabývající se klíčovými oblastmi, jako jsou nákupní rozhodnutí, dynamika trhu a ochrana údajů …moreAbstract:
The Indian market's evolving relationship with social media is a testament to the rapid digital transformation shaping consumer attitudes and behaviours. This thesis, titled "Analysis of Consumer Attitudes to Social Media in Indian Market," investigates the multifaceted impact of social media on Indian consumers, delving into key areas such as purchasing decisions, market dynamics, and data privacy …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153106
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Petra Klapilová Krbová
- Reader: Petr Prešnajder
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEMMELI SRINIVASAN, Anirudh. \textit{Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Available from: https://theses.cz/id/dyyszf/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Data Privacy in Cloud Outsourcing
Abdelfattah Essarrar -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior -
Polarizace názorů na internetu se zaměřením na sociální média a personalizovaný obsah
Jaroslav Sedlák -
Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené
Beáta Konopáčová -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá