Jiří Hochman
Master's thesis
Podnikatelský plán - Spodní prádlo Dolly
Business plan - Dolly lingerie
Abstract:
Cílem této práce je analýza současného stavu společnosti Spodní prádlo Dolly a na základě této analýzy navrhnout možné budoucí varianty rozvoje společnosti. Detailní analýza využívá metodu 5C a SWOT analýzu. V teoretické části se práce zabývá podstatnými náležitostmi podnikatelského plánu.Abstract:
Aim of this thesis are analysing of contemporary state of company Dolly lingerie and setting new direction of development on this basis. Detailed analysis uses 5C ands SWOT analysis method. In the theoretical part thesis deals with substantial requisits of business plan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30829
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2012
- Supervisor: Miroslav Křížek
- Reader: Martin Kešner
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30829
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Propagační strategie společnosti FenStar s.r.o.
Gabriela Blahová -
Marketingová strategie realitní společnosti
Alena Tejkalová -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Strategie rozvoje společnosti
Natália Murínová