Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře Bohemian Fantasy spol. s r. o. – Tereza PEČINKOVÁ
Tereza PEČINKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře Bohemian Fantasy spol. s r. o.
An analysis of the marketing communication of Bohemian Fantasy travel agency
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na provedení analýzy marketingové komunikace cestovní kanceláře Bohemian Fantasy spol. s r. o. Prvním z cílů této práce je provedení literární rešerše, jež se zaměřuje na marketingovou komunikaci v cestovním ruchu. V druhé části práce je cílem uvést základní informace o cestovní kanceláři Bohemian Fantasy spol. s r. o., analyzovat marketingovou komunikaci této cestovní …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing communication of Bohemian Fantasy travel agency. First goal of this thesis is the theoretical research in the literature which focuses on the field of marketing communication in tourism. The aim of the second part of the thesis is to introduce Bohemian Fantasy travel agency, to analyze its marketing communication and to conduct a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEČINKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře Bohemian Fantasy spol. s r. o.}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/dz53ls/.
Jak správně citovat práci
PEČINKOVÁ, Tereza. Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře Bohemian Fantasy spol. s r. o.. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Aplikovaná ekonomická studia - Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Khanh Ngoc Mai -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Klára Persánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva