Analýza přínosu nasazení business data governance – David Václavík
David Václavík
Diplomová práce
Analýza přínosu nasazení business data governance
Analysis of the benefit of deploying business data governance
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou přínosu nasazení nové data governance pro jednu z největších bank na českém trhu. Práce je zpracována pro dvě bankovní oblasti, jimiž jsou nezajištěné úvěry a pojištění. Hlavním cílem práce je analyzovat, navrhnout a poukázat přínos nově navržené data governance oproti té aktuální. K dosažení stanoveného cíle byla nejdříve provedena rešerše literatury, která …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of the benefits of the implementation of new data governance for one of the largest banks on the Czech market. The thesis is prepared for two banking areas, which are unsecured loans and insurance. The main objective of the thesis is to analyze, design and show the benefits of the newly proposed data governance compared to the current one. To achieve the stated objective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Soňa Karkošková
- Oponent: Martin Potančok
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Informační systémy a technologie / Business Intelligence
Práce na příbuzné téma
-
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Lone Wolves as a Product of Extremist Islamist Groups
Viktor DUTKO -
English-speaking country as a marketing product
Diana Chertkoti -
Nastavení Data Governance a zavedení podpůrného softwaru v FMCG společnosti
Karel Seidel -
Riešenie Data Governance v spoločnosti Avast.
Ľubomíra Grossertová -
How Data Governance optimizes cost and increases trust in data
Jakub Petrák -
Design of Sequencing Data Management and FAIRification at Oncology Institute
Radoslava Kacová