Analýza přínosu nasazení business data governance – David Václavík
David Václavík
Master's thesis
Analýza přínosu nasazení business data governance
Analysis of the benefit of deploying business data governance
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou přínosu nasazení nové data governance pro jednu z největších bank na českém trhu. Práce je zpracována pro dvě bankovní oblasti, jimiž jsou nezajištěné úvěry a pojištění. Hlavním cílem práce je analyzovat, navrhnout a poukázat přínos nově navržené data governance oproti té aktuální. K dosažení stanoveného cíle byla nejdříve provedena rešerše literatury, která …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of the benefits of the implementation of new data governance for one of the largest banks on the Czech market. The thesis is prepared for two banking areas, which are unsecured loans and insurance. The main objective of the thesis is to analyze, design and show the benefits of the newly proposed data governance compared to the current one. To achieve the stated objective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92554
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2024
- Supervisor: Soňa Karkošková
- Reader: Martin Potančok
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Informační systémy a technologie / Business Intelligence
Theses on a related topic
-
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Lone Wolves as a Product of Extremist Islamist Groups
Viktor DUTKO -
English-speaking country as a marketing product
Diana Chertkoti -
Nastavení Data Governance a zavedení podpůrného softwaru v FMCG společnosti
Karel Seidel -
Riešenie Data Governance v spoločnosti Avast.
Ľubomíra Grossertová -
How Data Governance optimizes cost and increases trust in data
Jakub Petrák -
Design of Sequencing Data Management and FAIRification at Oncology Institute
Radoslava Kacová