Viktorie Aldabaghová

Bakalářská práce

Vizuální styl festivalu Jeden svět

Visual identity of the One World film festival
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá definicí firemní identity a jejích prvků, kterými jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní produkt a firemní design, dále vysvětluje pojem image, který s firemní identitou úzce souvisí. Představuje zásady a zákonitosti vizuálního stylu a jeho prvků a vysvětluje význam grafického manuálu. Cílem praktické části je analyzovat vizuální styl festivalu …více
Abstract:
The thesis focuses on definition of corporate identity and its elements (corporate design, corporate communication, corporate product and corporate culture) and explains the concept of image, which is closely related to the corporate identity. It also presents the principles of visual identity and its elements, explains the importance of unified visual identity and the meaning of graphic manual. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Marek Prokůpek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73903

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce