Bc. Veronika Nazarčíková

Diplomová práce

Jazyk přesvědčování v reklamě

Language of Persuasion in Advertising
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Jazyk přesvědčování v reklamě“ obsahuje vysvětlení některých hlavních pojmů, jako jsou jazyk v reklamě, cílové skupiny, dyslexie. Dále je práce věnována analýze různých reklamních sdělení a vymezení kritérií vnímatelných očima dyslektiků. Výsledky experimentálního šetření vypovídají o pravdivosti vymezených kritérií. Celá práce ústí do formulace kritérií, kterými by se měly …více
Abstract:
The diploma thesis called „The language of persuading in advertising“ contains the explanation of some main concepts like the language in advertising, target groups, dislexia. The thesis then devotes to analysis of diverse advertising notices and determination of criteria from the dyslectic point of view. The results of experimental inquiry show the truthfulness of defined criteria. The thesis aims …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní