Vplyv kultúrnych odlišností na obchodné jednanie medzi ČR a Indiou – Veronika Bugalová
Veronika Bugalová
Bakalářská práce
Vplyv kultúrnych odlišností na obchodné jednanie medzi ČR a Indiou
Vliv kulturních odlišností na obchodní spolupráci mezi ČR a Indií
Anotace:
Cílem práce je vysvětlit kutlurní rozdíly mezi ČR a Indii a jejich možný vlyv na obchodní jednání a spolupráci mezi těmito dvěma státy. Práce se věnuje ekonomice jako klíčovému sektoru vzájemných vztahů a následně kulturním dimenziím Geerta Hofstedeho. Země jsou v práci dle dimenzií srovnané a jsou tady vysvětleny hlavní rysy a specifika indické kultury. Poslední kapitola popisuje zásady obchodného …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse cultural differences between Czech republic and India and its possible influence on business negotiation and co-operation between these two countries. The thesis dedicates to economy as key sector of the mutual relationships and consequently to cultural dimensions of Geert Hofstede. Accordong to these cultural dimensions the countries are compared. The characteristic …víceAbstract:
Cieľom práce je vysvetliť kultúrne odlišnosti medzi Českou republikou a Indiou a ich možný vplyv na obchodné jednanie a spoluprácu medzi týmito dvoma štátmi. Práca sa venuje ekonomike ako kľúčovému sektoru vzájomných vzťahov a následne kultúrnym dimenziám Geerta Hofstedeho. Krajiny sú v práci podľa dimenzií porovnané a sú tu vysvetlené hlavné rysy a špecifiká indickej kultúry. Posledná kapitola popisuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20333
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2010
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Soňa Gullová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20333
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Dimensions of Czech Republic and Argentina, to foster Competitiveness
Mariela Farhi-Zimmerman -
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
Darya Maltseva -
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
Ondřej KNĚŽOUR -
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
Darya Maltseva -
Obchodné jednanie s čínskymi partnermi
Slavomíra Stracenská -
Obchodné jednanie s japonskými partnermi
Marianna Benceová -
Medzikultúrne rozdiely a ich význam pre obchodné jednanie a podnikanie českých subjektov na trhu Grécka
Zuzana Homzová -
Obchodní a kulturní specifika Turecka
Michaela Lévaiová