Vplyv kultúrnych odlišností na obchodné jednanie medzi ČR a Indiou – Veronika Bugalová
Veronika Bugalová
Bachelor's thesis
Vplyv kultúrnych odlišností na obchodné jednanie medzi ČR a Indiou
Vliv kulturních odlišností na obchodní spolupráci mezi ČR a Indií
Abstract:
Cílem práce je vysvětlit kutlurní rozdíly mezi ČR a Indii a jejich možný vlyv na obchodní jednání a spolupráci mezi těmito dvěma státy. Práce se věnuje ekonomice jako klíčovému sektoru vzájemných vztahů a následně kulturním dimenziím Geerta Hofstedeho. Země jsou v práci dle dimenzií srovnané a jsou tady vysvětleny hlavní rysy a specifika indické kultury. Poslední kapitola popisuje zásady obchodného …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyse cultural differences between Czech republic and India and its possible influence on business negotiation and co-operation between these two countries. The thesis dedicates to economy as key sector of the mutual relationships and consequently to cultural dimensions of Geert Hofstede. Accordong to these cultural dimensions the countries are compared. The characteristic …moreAbstract:
Cieľom práce je vysvetliť kultúrne odlišnosti medzi Českou republikou a Indiou a ich možný vplyv na obchodné jednanie a spoluprácu medzi týmito dvoma štátmi. Práca sa venuje ekonomike ako kľúčovému sektoru vzájomných vzťahov a následne kultúrnym dimenziám Geerta Hofstedeho. Krajiny sú v práci podľa dimenzií porovnané a sú tu vysvetlené hlavné rysy a špecifiká indickej kultúry. Posledná kapitola popisuje …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20333
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2010
- Supervisor: Františka Müllerová
- Reader: Soňa Gullová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20333
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Cultural Dimensions of Czech Republic and Argentina, to foster Competitiveness
Mariela Farhi-Zimmerman -
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
Darya Maltseva -
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
Ondřej KNĚŽOUR -
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
Darya Maltseva -
Obchodné jednanie s japonskými partnermi
Marianna Benceová -
Obchodné jednanie s čínskymi partnermi
Slavomíra Stracenská -
Medzikultúrne rozdiely a ich význam pre obchodné jednanie a podnikanie českých subjektov na trhu Grécka
Zuzana Homzová -
Obchodní a kulturní specifika Turecka
Michaela Lévaiová