Kristýna Ryšánková

Bakalářská práce

Internetová marketingová komunikace ZOO Jihlava

Internet Marketing Communication of ZOO Jihlava
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit on-line aktivity ZOO Jihlava v porovnání s jinými zoologickými zahradami v ČR. Teoretická část se zaměří na internetovou marketingovou komunikaci, a to s ohledem na reflexi nejnovějších trendů v této oblasti. Praktická část nejprve představí ZOO Jihlava a krátce také zoologické zahrady v ČR. Vlastní výzkum bude zaměřený na porovnání a vyhodnocení on-line marketingové …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.