Internetová marketingová komunikace ZOO Jihlava – Kristýna Ryšánková
Kristýna Ryšánková
Bakalářská práce
Internetová marketingová komunikace ZOO Jihlava
Internet Marketing Communication of ZOO Jihlava
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit on-line aktivity ZOO Jihlava v porovnání s jinými zoologickými zahradami v ČR. Teoretická část se zaměří na internetovou marketingovou komunikaci, a to s ohledem na reflexi nejnovějších trendů v této oblasti. Praktická část nejprve představí ZOO Jihlava a krátce také zoologické zahrady v ČR. Vlastní výzkum bude zaměřený na porovnání a vyhodnocení on-line marketingové …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.