Internetová marketingová komunikace ZOO Jihlava – Kristýna Ryšánková
Kristýna Ryšánková
Bachelor's thesis
Internetová marketingová komunikace ZOO Jihlava
Internet Marketing Communication of ZOO Jihlava
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit on-line aktivity ZOO Jihlava v porovnání s jinými zoologickými zahradami v ČR. Teoretická část se zaměří na internetovou marketingovou komunikaci, a to s ohledem na reflexi nejnovějších trendů v této oblasti. Praktická část nejprve představí ZOO Jihlava a krátce také zoologické zahrady v ČR. Vlastní výzkum bude zaměřený na porovnání a vyhodnocení on-line marketingové …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.