Projekt online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané společnosti – Bc. Daniela Kroupová
Bc. Daniela Kroupová
Master's thesis
Projekt online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané společnosti
Project of Online Marketing Communication Oriented on Social Media in Selected Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na online marketingovou komunikace a její využití při komunikaci na sociálních sítích a webových stránkách vybrané společnosti. Cílem práce je sestavení takové strategie, která docílí zlepšení marketingové komunikace společnosti. Dalším dílčím cílem je zvýšení povědomí o značce, získání stálých zákazníků a vybudování fanouškovské základny na profilech společnosti. V rámci …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on online marketing communication and its use in communication on social media and websites of the selected company. The main aim is to create a strategy that will improve the company´s marketing communication. Another partial aim is to increase an awareness of the brand, attract new regular customers and build a fan base on company profiles afterward. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KROUPOVÁ, Daniela. \textit{Projekt online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/dzpn06/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kroupová, Daniela. Projekt online marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve vybrané společnosti. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová