Vplyv značky na konkurencieschopnosť penziónu a reštaurácie TATRA INN Čadca. – Petronela Minarčíková
Petronela Minarčíková
Bakalářská práce
Vplyv značky na konkurencieschopnosť penziónu a reštaurácie TATRA INN Čadca.
Anotace:
Bakalárska práca „Vplyv značky na konkurencieschopnosť penziónu a reštaurácie TATRA INN“ je zameraná na spracovanie aktuálnych informácii o značke a jej vplyv na konkurencieschopnosť podniku. Práca je rozdelená do teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť skúma čo je značka a čo je konkurencieschopnosť. Ako značka vzniká, vyvíja sa a aký má vplyv na podnik a jeho konkurencieschopnosť. Praktická …víceAbstract:
Theses „ Impact of brand name on competitive advantage of guest house and restaurant TATRA INN Čadca “is focused on processing actual information about brand name and its impact on competitiveness. A thesis consists of theoretical and practical part. Theoretical part analyses what is brand name and what is competitiveness. Practical part transfers definition points and methods into real company. Focus …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/dzrnm2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINARČÍKOVÁ, Petronela. \textit{Vplyv značky na konkurencieschopnosť penziónu a reštaurácie TATRA INN Čadca.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/dzrnm2/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
GHCR
Práce na příbuzné téma
-
Cestovný ruch v rámci Európskej Únie
Marianna Babušková -
Konkurencieschopnosť rodinného podniku v cestovnom ruchu
Patrícia Paveleková -
Nové informačné technológie a konkurencieschopnosť v cestovnom ruchu
Sandra Moravská -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
James Abbott McNeill Whistler jako umělecká značka
Martina Svobodová -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová
Název
Vložil
Vloženo
Práva