Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy – Bc. Barbora Krejzová
Bc. Barbora Krejzová
Bachelor's thesis
Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy
Selection of advertising media, evaluation of advertising efficiency
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Petr Vilím
- Reader: Kateřina Myslivcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJZOVÁ, Barbora. \textit{Výběr reklamních médií, hodnocení účinnosti reklamy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2006. Available from: https://theses.cz/id/dzrrn0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management organizací
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.