Bc. Vendula Pelíšková

Diplomová práce

Image a identita firmy

Corporate image and identity
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat identitu, image a kulturu digitální agentury SMWORKS s.r.o. První část práce zahrnuje teoretické poznatky z odborné literatury. Je zde vysvětleno z čeho skládá firemní identita, jaký má vzah k firemní image a jaký je její význam pro firmu. Na základě těchto poznatků byla zpracována praktická část, která analyzuje stávající firemní komunikaci, kulturu a design …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse the identity, image and culture of digital agency SMWORKS s.r.o. The first part of this thesis includes theoretical findings from the literature. It explains the components of corporate identity, its relation to corporate image and its purpose to a company. The practical part consists of a description of a particular digital agency SMWORKS, analysis of the existing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pelíšková, Vendula. Image a identita firmy. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku