Měření efektivnosti distribučních kanálů ve vybraném hotelu – Bc. Radana Vrbová
Bc. Radana Vrbová
Diplomová práce
Měření efektivnosti distribučních kanálů ve vybraném hotelu
Measuring the effectiveness of distribution channels in the selected hotel
Anotace:
Cílem diplomové práce je změřit efektivnost distribučních kanálů využívaných vybraným hotelem na základě komparace výkonnostních ukazatelů, distribučních nákladů a dále změřit efektivnost celkového distribučního mixu na základě komparace benchmarkingových ukazatelů v časovém období let 2013 až 2018. Pro účely práce je vybrán Mamaison Hotel Riverside Prague ze sítě společnosti CPI Hotels, a.s.. Na základě …víceAbstract:
The aim of this thesis is to measure the effectiveness of distribution channels used by the selected hotel on the basis of a comparison of performance indicators, distribution costs, as well as measure the effectiveness of the overall distribution mix based on the comparison of benchmarking indicators in the period from 2013 to 2018. For the purpose of this work is selected Mamaison Riverside Hotel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/g0ftp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2019
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRBOVÁ, Radana. \textit{Měření efektivnosti distribučních kanálů ve vybraném hotelu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/dzvngu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Distribuční strategie vybraného produktu
Ondřej Linhart -
Měření efektivnosti distribučních kanálů ve vybraném hotelu
Martina Bartalová -
Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti
Lucie Libovická -
Studie efektivnosti distribuce s vazbami na obslužnost zákazníků
Vladimíra Bezecná -
Studie efektivnosti distribuce s vazbami na obslužnost zákazníků
Vladimíra Bezecná -
Zhodnocení efektivnosti nového způsobu distribuce ve vybraném podniku
Kristýna CHALUPNÁ -
Projekt zvýšení efektivnosti distribuce zboží
Petr GAJDŮŠEK -
Studie efektivnosti distribuce s vazbami na obslužnost zákazníků
Petr Krämer