Setting up of an organic food grocery – Anna Květoňová
Anna Květoňová
Bakalářská práce
Setting up of an organic food grocery
Abstract:
This bachelor thesis was worked out to discover, if it would be efficient and profitable to set up the organic food grocery in a town called Neveklov, which is located in the central Bohemia. For the final decision, it was necessary to analyse the business environment with the use of appropriate tools (Porter´s five forces analysis, PEST Analysis) as well as the possible demand (market research). In …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Mach, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Tomáš Hons -
Marketing promotion of organic food in the Czech Republic
Denisa Schreiberová -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Competitive Analysis of Online Grocery Markets in the Baltic States
Irina Kovacova -
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda -
CRM project of the selected Czech e-grocery
Yi Wen Chen -
Asda Stores Ltd. in the UK grocery market
Amir Doshaev -
Development and outlook of online grocery retail in the Czech Republic and beyond
Filip Biznár
Název
Vložil
Vloženo
Práva