Mgr. Karel Červenka, Ph.D.

Bakalářská práce

Role středisek výchovné péče v podpoře rozvoje potenciálu dětí a mládeže s poruchami emocí a chování: Interpretace některých aspektů práce s klientem z hlediska labeling approach

The Role of Specific Preventive Educational Institution within Process of Individual Development of Children nad Youth with Behavioral Difficulties: An Interpretation from Labeling Approach Perspective
Anotace:
Text se věnuje roli střediska výchovné péče v situaci jedinců s poruchami chování a emocí. Zvolené téma je zkoumáno prostřednictvím perspektivy labeling approach (etiketizační teorie). Klíčovým tématem je tzv. začarovaný kruh příčin a následků, který často tvoří důležitou okolnost situace poruch chování. Autor za pomoci konceptu osobní identity a self identity klade v této souvislosti důraz na dialektiku …více
Abstract:
The text deals with the role of preventive educational institution within the situation of individuals with educational and emotional difficulties. The issue is examined from the labeling approach perspective. The text focuses on the phenomenon of vicious circle, usually associated with problematic situations. This vicious circle is characterized by reproduction of negative aspects of an individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 5. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta