Bc. Tomáš Foldyna

Master's thesis

Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.

Marketing communication of brand Feratt fashion s.r.o.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace společnosti Feratt fashion s.r.o. a navrhnout řešení pro jeho zlepšení. V diplomové práci budou použita primární a sekundární data z veřejně dostupných zdrojů, ale také data přímo od marketingového oddělení Feratt fashion s.r.o. První kapitola se bude týkat teorie a bude zaměřena na vysvětlení podstaty a pojmů marketingové …more
Abstract:
The goal of my thesis is to evaluate the current state of marketing communication of Feratt fashion s.r.o. and to offer solutions for improvement. Both primary and secondary data, used in the thesis comes from publically available resources and Feratt fashion’s marketing unit. Section one deals with theory, explaining the substance and terms used in marketing communication. Section two summarises information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Dalibor Šimek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné