SELINGEROVÁ, Jana. \textit{Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka}. Online. Bakalárska práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/e05pgi/.
SELINGEROVÁ, Jana. <i>Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka</i>. Online. Bakalárska práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/e05pgi/.
SELINGEROVÁ, Jana. Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka. Online. Bakalárska práca. Brno: Vysoké učení technické v Brně. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/e05pgi/.
@misc{Selingerova2012thesis,
AUTHOR = "Selingerová, Jana",
TITLE = "Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka [online]",
YEAR = "2012 [cit. 2024-10-21]",
TYPE = "Bakalárska práca",
SCHOOL = "Vysoké učení technické v BrněBrno",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/e05pgi/",
}
@misc{Selingerova2012thesis,
AUTHOR = {Selingerová, Jana},
TITLE = {Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka},
YEAR = {2012},
TYPE = {Bakalárska práca},
INSTITUTION = {Vysoké učení technické v Brně},
LOCATION = {Brno},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/e05pgi/},
URL_DATE = {2024-10-21},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Selingerová
| jméno = Jana
| instituce = Vysoké učení technické v Brně
| titul = Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka
| url = https://theses.cz/id/e05pgi/
| typ práce = Bakalárska práca
| vedoucí =
| rok = 2012
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-21
| poznámka =
| jazyk =
}}