Problémy interpretace skladeb hudebního divadla se zaměřením na bicí nástroje – BcA. Kristýna Švihálková
BcA. Kristýna Švihálková
Diplomová práce
Problémy interpretace skladeb hudebního divadla se zaměřením na bicí nástroje
The Interpretation of Theatrical Music for Percussion in the Context of the Instrumental Theatre
Anotace:
Diplomová práce Problémy interpretace skladeb hudebního divadla se zaměřením na bicí nástroje pojednává o problematice théâtre musical z pohledu hráče na perkuse. Text si klade za cíl charakterizovat a zasadit tento pojem do kontextu doby, v rámci čehož také nastiňuje další směry, subjekty či uskupení, které ovlivnily vznik hudebního divadla. Mimo to čtenáře seznamuje s některými osobnostmi musiktheater …víceAbstract:
Thesis, Theatrical Music for Percussion, in the Context of the Instrumental Theatre, deals with new music theatre from the percussionist´s perspective. The text characterizes this phenomenon and outlines the movements, subjects, and entities that influenced the foundation of experimental music theatre. The diploma thesis also introduces some composers who dedicated their work to this genre. Finally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/lxdqj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. MgA. Dan Dlouhý, Ph.D.
- Oponent: doc. MgA. Jaroslav Šťastný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/lxdqj/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hra na bicí nástroje
Práce na příbuzné téma
-
Rozšířené techniky hry na trombon se zaměřením na jazz
Richard Šanda -
Rozšířené techniky hry na akordeon
Vojtěch Drnek -
Speciální techniky hry na lesní roh
Eleni Grigoriadu -
Techniky hry na saxofon v jazzové a klasické hudbě
Radim Hanousek -
Hudba pro třetí ucho: role aktivní participace posluchače v hudební kompozici Maryanne Amacher
Klára Ondračková -
Dronová hudba a její využití ve filmové tvorbě
Šimon Herrmann -
Music as the Protagonist
Bård Bjørknes -
Vývoj a změny v interpretaci swingových skladeb 30. let 20. století v závislosti na vývoji bicí soupravy
Samuel Suja