Katarína Kovalčíková

Bakalářská práce

Mobilní aplikace pro podporu marketingu vybrané firmy

Mobile application for marketing support of selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit návrh lepšího řešení marketingové strategie za pomocí digitálního marketingu a stávající marketingové analýzy, kterátomuto návrhu předcházela. Pro podporu marketingu této firmy byla navrhnuta a implementována mobilní aplikace pro platformu Android, která bude sloužit pro komunikaci se zákazníky a jako nástroj zviditelnění firmy. V teoretické části této práce …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to create a proposal of better solution of marketing strategy by means of digital marketing and current marketing analysis that preceded this proposal. To support the company’s marketing, a mobileapplication for the Android platform has been designed and implemented to serve customers and as a tool for visibility. In the theoretical part of this work, we focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Čačková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika