Dominika Markovičová

Diplomová práce

Hodnocení marketingových nástrojů pro vybrané segmenty návštěvníků muzea

Evaluation of marketing tools for selected segments of museum visitors
Anotace:
Art marketing se stal v posledních letech velice diskutovaným termínem mezi marketingovými odborníky z oblasti kulturních organizací, zejména muzeí a galerií. Kromě odborníků však málokdo ví, co si přesně pod tímto pojmem představit, jak tento marketing v neziskovém sektoru funguje, a jak jsou implementovány pro kulturní instituce v neziskovém sektoru jednotlivé marketingové nástroje. Cílem této práce …více
Abstract:
In recent years, art marketing has become a much-discussed term among marketing experts in the field of cultural organizations, especially museums and galleries. Apart from experts, however, few people know exactly what to imagine under this term, how this marketing works in the non-profit sector, and how individual marketing tools are implemented for cultural institutions in the non-profit sector …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: Petr Janeček
  • Oponent: David Randuška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89040