Analýza společnosti Aqua Angels EUROPE s.r.o – Kateřina Bláhová
Kateřina Bláhová
Master's thesis
Analýza společnosti Aqua Angels EUROPE s.r.o
Analysis of the Aqua Angels EUROPE s.r.o. company
Abstract:
Cílem diplomové práce je reálné vyobrazení podnikání firmy Aqua Angels EUROPE s.r.o. -- stručný popis jednotlivých oblastí v rámci firmy, know-how, zhodnocení produktů v rámci sortimentu, cenotvorba a náhled do systému distribuce a významu prodejního personálu ve firmě. Autorka práce se podrobněji zaměřuje na jednotlivé marketingové aktivity této malé firmy a na zhodnocení jejich efektivnosti. Dále …moreAbstract:
The aim of this thesis is the real representation of the company's business Auqa Angels EUROPE s.r.o. - a brief description of each area inside the company, know-how, product description, pricing and insight into the distribution system and the importance of sales personnel in the company. The author is concerned with the individual marketing activities of this small company and evaluate their effectiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44070
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2015
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Ivana Sankot Kováčová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44070
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
DMO a destinační marketing - úkoly, aktivity, financování
Petr Neuwirth -
Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování
Veronika Porubčanová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Vliv obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele
Veronika Snopková -
Analýza spotřebitelského chování na maloobchodním trhu balených vod
Ondřej Spáčil