Analýza společnosti Aqua Angels EUROPE s.r.o – Kateřina Bláhová
Kateřina Bláhová
Diplomová práce
Analýza společnosti Aqua Angels EUROPE s.r.o
Analysis of the Aqua Angels EUROPE s.r.o. company
Anotace:
Cílem diplomové práce je reálné vyobrazení podnikání firmy Aqua Angels EUROPE s.r.o. -- stručný popis jednotlivých oblastí v rámci firmy, know-how, zhodnocení produktů v rámci sortimentu, cenotvorba a náhled do systému distribuce a významu prodejního personálu ve firmě. Autorka práce se podrobněji zaměřuje na jednotlivé marketingové aktivity této malé firmy a na zhodnocení jejich efektivnosti. Dále …víceAbstract:
The aim of this thesis is the real representation of the company's business Auqa Angels EUROPE s.r.o. - a brief description of each area inside the company, know-how, product description, pricing and insight into the distribution system and the importance of sales personnel in the company. The author is concerned with the individual marketing activities of this small company and evaluate their effectiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44070
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Ivana Sankot Kováčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44070
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
DMO a destinační marketing - úkoly, aktivity, financování
Petr Neuwirth -
Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování
Veronika Porubčanová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Vliv obalového designu balených vod na rozhodování spotřebitele
Veronika Snopková -
Analýza spotřebitelského chování na maloobchodním trhu balených vod
Ondřej Spáčil