Mgr. Tereza RYCHNOVSKÁ

Master's thesis

Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech

Pronunciation Styles in Spoken Advertisement
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá výslovnostní styly v mluvené rozhlasové reklamě. Teore-tická část nastiňuje východiska pro popis zvukové podoby jazyka, jak na segmentální, tak na suprasegmentální úrovni a kritéria pro určení cílové skupiny konkrétní rozhlasové stanice a konkrétního produktu. V praktické části pak práce analyzuje spoty nahrané na stanicích Českého rozhlasu a na Rádiu 1. Shrnuje různé prostředky …viac
Abstract:
The thesis explores pronunciation styles in spoken radio advertisement. In the theo-retical part it outlines the basis for description of acoustics of speech in both segmental and suprasegmental level and the criteria for characterisation of target group of chosen radio station or chosen product. The practical part analyses radio commercials recorded from Český rozhlas and Radio 1 stations. It summarizes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7611

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYCHNOVSKÁ, Tereza. Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications

Práce na příbuzné téma