Marketingová a PR strategie spol. PVK – Aneta Fialová
Aneta Fialová
Bakalářská práce
Marketingová a PR strategie spol. PVK
Marketing and PR strategy of company PVK
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingové a PR strategie společnosti PVK, a.s. a na základě zjištěných poznatků navrhnout rady na vylepšení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá popisem marketingu obecně, dále marketingem pro oblast služeb, strategickým plánováním a komunikačním mixem, zejména public relations (PR). Praktická …víceAbstract:
Goal of this thesis Marketing and PR strategy of company PVK is analysis of marketing strategy and recommendation of possibilities to the future planning. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In theoretical part there are written basic information about marketing, marketing of services, strategic planning and communication mix - mainly PR. Practical part describes PVK company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Marek Pavlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations vybrané instituce
Jan Němeček -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Personální marketing v kontextu Public Relations
Klára Vojtová -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová