Petr Kocián

Master's thesis

Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.

Promotional mix and marketing communication effectiveness of the company Aviva životní pojišťovna, a.s.
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je provést analýzu komunikačního mixu společnosti působící na českém trhu životního pojištění, posoudit efektivitu marketingové komunikace a vyjádřit praktická doporučení pro optimalizaci komunikačního mixu a zvýšení efektivity marketingové komunikace. V teoretické části jsou uvedena specifika marketingu služeb, je definován komunikační mix jako součást marketingového …more
Abstract:
Primary objective of this diploma thesis is to conduct analysis of promotional mix of life insurance company operating on a Czech insurance market, to review efficiency of marketing communication and express practical recommendations for optimization of communication mix and increase of efficiency of marketing communication. First, theoretical part of thesis, presents particularity of marketing a service …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2011
  • Supervisor: Miroslav Křížek
  • Reader: Martin Kešner

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26439