Impact of coronavirus on the role of digital communication platforms in higher education in Russia – Anton Astaev
Anton Astaev
Diplomová práce
Impact of coronavirus on the role of digital communication platforms in higher education in Russia
Impact of coronavirus on the role of digital communication platforms in higher education in Russia
Anotace:
This thesis considers the attitude of students at Russian universities who have faced distance learning with help of digital communication platforms due to coronavirus’s quarantine. The goal is to provoke the students to analyze the value of digital technologies, digital communication platforms, as a mechanism for teaching and to see if there are any potentials for digital communication platforms’ …víceAbstract:
This thesis considers the attitude of students at Russian universities who have faced distance learning with help of digital communication platforms due to coronavirus’s quarantine. The goal is to provoke the students to analyze the value of digital technologies, digital communication platforms, as a mechanism for teaching and to see if there are any potentials for digital communication platforms’ …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83147
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Lucie Böhmová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83147
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Information Systems Management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň