Jana KUDLÁČOVÁ
Bakalářská práce
Role pedagoga MŠ v prevenci SPU
The role of the kindergarten teacher in preventing specific learning disabilities.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou role pedagoga v mateřské škole v prevenci spe-cifických poruch učení. V teoretické části se zabývám a objasňuji pojmy, kdo je to pedagog v mateřské škole a jeho role, vymezuji pojem specifické poruchy učení, jejich příčiny, projevy a rizika, pojem prevence a možnosti prevence specifických poruch učení v mateřské škole. V praktické části se zabývám zpracováním …víceAbstract:
The thesis deals with issues encountered by kindergarten educators in the prevention of specific learning disorders. The theoretical part explores and explains following: the educa-tor in kindergartens ? the definition and role, specific learning disorders ? definition, their causes, demonstrations and dangers, prevention ? definition and ways of preventing spe-cific learning disorders in kindergartens …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUDLÁČOVÁ, Jana. Role pedagoga MŠ v prevenci SPU. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Prevence specifických poruch učení v mateřské škole s využitím hudebních činností
Jana KLÍMKOVÁ -
Prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Lucie Hrnčířová -
Prevence specifických poruch učení u dětí předškolního věku
Julie Macková -
Využití Elkoninovy metody jako prevence specifických poruch učení u dětí předškolního věku
Kateřina KŘÍŽOVÁ -
Prevence specifických poruch učení
Mariana KOVALOVÁ -
Prevence rozvoje specifických poruch učení na počátku školní docházky
Tereza Zelenková -
Prevence specifických poruch učení
Veronika Mojšová