Vliv personálního marketingu při onboardingu zaměstnance – Bc. Markéta Kelnarová
Bc. Markéta Kelnarová
Master's thesis
Vliv personálního marketingu při onboardingu zaměstnance
Impact of personnel marketing in employee onboarding
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na vliv personálního marketingu při onboardingu zaměstnance ve vybrané obchodní společnosti. V teoretické části práce jsou zkoumány nástroje, postupy a strategie personálního marketingu. V empirické části práce je použita triangulace metod výzkumu, která spočívá v kombinaci různých kvalitativních metod. Konkrétně je využito rozhovorů, focus groups a dotazníku. Po několika …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the impact of personnel marketing in employee onboarding in a selected business company. The theoretical part of the thesis examines the tools, procedures and strategies of personnel marketing. In the empirical part of the thesis, a triangulation of research methods is used, which consists of a combination of different qualitative methods. Specifically, interviews, focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sjj1p/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Reader: Ing. Iveta Grüttner
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Orientace a adaptace pracovníků ve vybrané organizaci (onboarding)
Iveta Cundová -
Péče o zaměstnance se zaměřením na onboarding
Tereza Tkáčová -
Moderní onboarding ve zdravotnickém zařízení
Karolína ŠŤÁSTKOVÁ -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová