Vliv personálního marketingu při onboardingu zaměstnance – Bc. Markéta Kelnarová
Bc. Markéta Kelnarová
Diplomová práce
Vliv personálního marketingu při onboardingu zaměstnance
Impact of personnel marketing in employee onboarding
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vliv personálního marketingu při onboardingu zaměstnance ve vybrané obchodní společnosti. V teoretické části práce jsou zkoumány nástroje, postupy a strategie personálního marketingu. V empirické části práce je použita triangulace metod výzkumu, která spočívá v kombinaci různých kvalitativních metod. Konkrétně je využito rozhovorů, focus groups a dotazníku. Po několika …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the impact of personnel marketing in employee onboarding in a selected business company. The theoretical part of the thesis examines the tools, procedures and strategies of personnel marketing. In the empirical part of the thesis, a triangulation of research methods is used, which consists of a combination of different qualitative methods. Specifically, interviews, focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sjj1p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Iveta Grüttner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Orientace a adaptace pracovníků ve vybrané organizaci (onboarding)
Iveta Cundová -
Péče o zaměstnance se zaměřením na onboarding
Tereza Tkáčová -
Moderní onboarding ve zdravotnickém zařízení
Karolína ŠŤÁSTKOVÁ -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová