Bc. Adam Jurík
Bachelor's thesis
Fractal Terrain Generation
Fractal Terrain Generation
Abstract:
Procedurální generování je hojně využíváno hlavně v herním průmyslu. Generovat lze terén, textury, vegetaci, budovy a mnoho dalšího. Při generování terénu se často využívá vlastnosti fraktálových struktur.Abstract:
Procedural generation is widely used mostly in game industry. It is possible to procedurally create terrain, texture, vegetation, building, etc. For terrain generation can be used fractal structures.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yie0a/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: doc. Fotios Liarokapis, PhD
- Reader: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Informatics / Computer Graphics and Image Processing
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.