Ing. Jana Vanžurová

Bakalářská práce

Tvůrčí postupy multimediálních prezentací

Multimedia presentations: creative processes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingových nástrojů, konkrétně zpracováním audiovizuálních děl a reklamy na internetu. Praktická část je věnována přípravě a tvorbě videoreklamy pro společnost JV Ranch České Švýcarsko, její účinností a působení na diváka. Cílem je potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že audiovizuální prezentace je efektivnější než textová reklama a v divákovi zanechává hlubší …více
Abstract:
This Bachelor’s thesis deals the theory of marketing tools, specifically the processing of audiovisual works and advertising on the Internet. The practical part is devoted to the preparation and creation of video on the JV Ranch Czech Switzerland, its effectiveness and interaction with the audience. The goal is to confirm or refute the hypothesis that audiovisual presentation is more effective than …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní