Tvůrčí postupy multimediálních prezentací – Ing. Jana Vanžurová
Ing. Jana Vanžurová
Bakalářská práce
Tvůrčí postupy multimediálních prezentací
Multimedia presentations: creative processes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingových nástrojů, konkrétně zpracováním audiovizuálních děl a reklamy na internetu. Praktická část je věnována přípravě a tvorbě videoreklamy pro společnost JV Ranch České Švýcarsko, její účinností a působení na diváka. Cílem je potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že audiovizuální prezentace je efektivnější než textová reklama a v divákovi zanechává hlubší …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis deals the theory of marketing tools, specifically the processing of audiovisual works and advertising on the Internet. The practical part is devoted to the preparation and creation of video on the JV Ranch Czech Switzerland, its effectiveness and interaction with the audience. The goal is to confirm or refute the hypothesis that audiovisual presentation is more effective than …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zf1q6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Jose Alberto Ramirez Neri -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Internet Marketing
Martina Polková -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Využití audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace
Michal Klukan