Social media in hotel marketing – Barbara Šinályová
Barbara Šinályová
Bakalářská práce
Social media in hotel marketing
Social media in hotel marketing
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zameriava na marketing sociálnych médií a prezentovanie sa vybraných podnikov na sociálnych médiách. Cieľom práce je analyzovať využívanie sociálnych médií vo vybraných hoteloch v centre Prahy a v prípade zistenia nedostatkov odporučiť zlepšenia. Výskumnými vzorkami sú dva hotelové reťazce a dva nezávislé hotely. Táto práca je rozdelená na tri hlavné časti. Prvá kapitola sa …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on social media marketing and social media presence of selected enterprises. The work aims to analyze the use of social media in chosen hotels in the Prague city center and to recommend improvements if any shortcomings will be found. The research samples are two hotel chains and two independent hotels. The paper is divided into three main parts. The first chapter focuses …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14769/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: Ing. Jana Kalabisová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠINÁLYOVÁ, Barbara. \textit{Social media in hotel marketing} [online].
Praha, 2017 [cit. 2019-12-12]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/e1fw4w/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o..
Vedoucí práce Ing. Stanislava Belešová, PhD..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji
Pavel Nečas -
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
Simona Hosťovecká -
Online komunikace společnosti Freedu
Dáša Kašparová -
Marketing hotelových služeb
Zuzana KAPITÁNOVÁ -
Marketing hotelového zařízení
Pavla AMBROŽOVÁ -
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Kamila ŠŤASTNÁ -
Kontroverzní postava a efektivní politik: Diskurzivní konstrukce mediálního obrazu Miloše Zemana ve vybraných britských online médiích
Markéta Skopalová