Social media in hotel marketing – Barbara Šinályová
Barbara Šinályová
Bakalářská práce
Social media in hotel marketing
Social media in hotel marketing
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zameriava na marketing sociálnych médií a prezentovanie sa vybraných podnikov na sociálnych médiách. Cieľom práce je analyzovať využívanie sociálnych médií vo vybraných hoteloch v centre Prahy a v prípade zistenia nedostatkov odporučiť zlepšenia. Výskumnými vzorkami sú dva hotelové reťazce a dva nezávislé hotely. Táto práca je rozdelená na tri hlavné časti. Prvá kapitola sa …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on social media marketing and social media presence of selected enterprises. The work aims to analyze the use of social media in chosen hotels in the Prague city center and to recommend improvements if any shortcomings will be found. The research samples are two hotel chains and two independent hotels. The paper is divided into three main parts. The first chapter focuses …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14769/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: Ing. Jana Kalabisová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠINÁLYOVÁ, Barbara. \textit{Social media in hotel marketing}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/e1fw4w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations
Roshan Paul -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Algorithms of the popular Social Media platforms: opportunities in the cosmetic industry
Irena Hakobyan -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Online marketingová komunikace wellness hotelů ve Zlínském kraji
Pavel Nečas