Retro marketing a vliv nostalgie na chování spotřebitele – Barbora Kubešová
Barbora Kubešová
Bakalářská práce
Retro marketing a vliv nostalgie na chování spotřebitele
Retro marketing and the influence of nostalgia on consumer behaviour
Anotace:
Tato práce se zabývá retro marketingem a jeho využitím v České republice. Jejím cílem je vyhodnotit vliv nostalgie na chování spotřebitele a jak působí v rámci jednotlivých generací. Teoretická část práce se soustředí na definici pojmů spojených s retro marketingem a nostalgií. Následně popisuje obecné atributy značky, typické české retro značky a problematiku spotřebního chování. První oddíl praktické …víceAbstract:
This thesis deals with retro marketing in the Czech Republic. The aim of this thesis is to evaluate the influence of nostalgia on consumer behaviour and its effect on different generations. The first part defines terms associated with retro marketing and nostalgia and continues with a description of general attributes of a brand, typical Czech retro brands and the issue of consumer behaviour. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83687
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Consumer Behaviour in FMCG Sector with Reference to Coffee in Czech Republic and India
Tuhina Srivastava -
Consumer purchasing behaviour of beer in the Czech Republic
Rashid Khan -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Maher Mohamad Hasan -
Retro značky v současnosti a jejich potenciál na trhu
Žaneta Churavá