Daniela Hrůzová
Diplomová práce
Segmentace trhu dětské výživy
Segmentation of the Infant Food Market
Anotace:
Teoretická část práce se obecně zabývá segmentací trhu, tedy marketingovým významem diferencí mezi spotřebiteli, podstatou segmentace trhu, jejími hlavními podmínkami a samotným procesem segmentace, který se skládá ze čtyř na sebe navazujících fází - vymezení daného trhu, postižení významných kritérií, odkrytí segmentů a rozvoj profilu segmentů. V práci jsou dále popsány segmentační kritéria, přístupy …víceAbstract:
The theoretical part covers general market segmentation, namely the marketing importance of differences among consumers, the essence of market segmentation, its main conditions and the process of segmentation, which consists of four consecutive phases - defining the market, determining important criteria, uncovering segments and developing segment profiles. The segmentation criteria, segmentation approaches …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50972
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)
Kateřina Fialová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Michaela Ruthová -
Segmentace trhu Činoherního studia v Ústí nad Labem
Petra JEČNÁ