Romana Holbová

Bakalářská práce

Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.

Marketing Mix of Services of NIKOLA TRANS s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část obsahuje základní teoretické poznatky zpracované z odborné literatury, zaměřující se zejména na pojmy marketingový mix a jeho nástroje, služba, SWOT analýza, PEST analýza a doprava. V praktické části je zahrnutý popis společnosti NIKOLA TRANS s.r.o. a autodopravy. Dále …více
Abstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to evaluete the current state of the marketing mix of services in a company and to propose its improvement. The theoretical part includes basic theoretical knowledge which has been processed with reference to literature and is focused especially on the concepts of marketing mix and its tools, services, SWOT analysis, PEST analysis and transportation. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Brišová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Holbová, Romana. Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing