Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o. – Romana Holbová
Romana Holbová
Bakalářská práce
Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.
Marketing Mix of Services of NIKOLA TRANS s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část obsahuje základní teoretické poznatky zpracované z odborné literatury, zaměřující se zejména na pojmy marketingový mix a jeho nástroje, služba, SWOT analýza, PEST analýza a doprava. V praktické části je zahrnutý popis společnosti NIKOLA TRANS s.r.o. a autodopravy. Dále …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to evaluete the current state of the marketing mix of services in a company and to propose its improvement. The theoretical part includes basic theoretical knowledge which has been processed with reference to literature and is focused especially on the concepts of marketing mix and its tools, services, SWOT analysis, PEST analysis and transportation. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holbová, Romana. Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka