Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů – Bc. Michael Pluskal
Bc. Michael Pluskal
Diplomová práce
Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů
Network Communication Architectures in Multiplayer Games
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současných technik a postupů při návrhu architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů a seznamuje čtenáře s dostupnými technologiemi, které tuto komunikaci realizují. Teoretická část práce se zaměřuje na identifikaci klíčových výzev spojených se síťovou komunikací ve hrách pro více hráčů. Dále se tato část zabývá rozborem hlavních síťových knihoven …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of current techniques and practices in the design of network communication architecture in multiplayer games and introduces the reader to the available technologies that implement this communication. The theoretical part of the thesis focuses on identifying the key challenges associated with network communication in multiplayer games. Furthermore, this section analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pluskal, Michael. Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Optimization of Tank Battle Simulation for Gaming Industry
Michal Zapletal