Přímý marketing jako komunikační technika – Bc. Viktoriya Zabelina
Bc. Viktoriya Zabelina
Bachelor's thesis
Přímý marketing jako komunikační technika
Direct marketing as a communication technology
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání postavení direct marketingu jako součásti marketingového komunikačního mixu. Práce popisuje hlavní odlišnosti direkt marketingu od "klasických" nástrojů marketingové komunikace, uvádí metody mobilního marketingu a srovnání využití přímého marketingu zejména prostřednictvím mobilních telefonů. Praktická část je zaměřena na porovnání reklamních kampaní tři mobilních …moreAbstract:
This thesis is focused on examining direct marketing position as part of the marketing communication mix. It describes the main differences of direct marketing from a "classic" marketing communication instrument. Mobile marketing methods and comparison of the direct marketing implementation using mobile phones are stated. The practical part is focused on comparing advertising campaigns of three mobile …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/du5l4/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Komunikační mix firmy Českomoravský cement s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Daniel Slámečka -
Využití mobilního marketingu v gastronomických službách
Věra Lorencová -
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anne-Marie Volfová -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff -
Výkonnost mobilních bankovních aplikací a jejich využití v direct marketingu
Jakub Třeček -
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth