Bc. Viktoriya Zabelina

Bachelor's thesis

Přímý marketing jako komunikační technika

Direct marketing as a communication technology
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání postavení direct marketingu jako součásti marketingového komunikačního mixu. Práce popisuje hlavní odlišnosti direkt marketingu od "klasických" nástrojů marketingové komunikace, uvádí metody mobilního marketingu a srovnání využití přímého marketingu zejména prostřednictvím mobilních telefonů. Praktická část je zaměřena na porovnání reklamních kampaní tři mobilních …more
Abstract:
This thesis is focused on examining direct marketing position as part of the marketing communication mix. It describes the main differences of direct marketing from a "classic" marketing communication instrument. Mobile marketing methods and comparison of the direct marketing implementation using mobile phones are stated. The practical part is focused on comparing advertising campaigns of three mobile …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní