Bc. Michaela Melichová

Diplomová práce

Využitie marketingovej komunikácie pri prezentácií mesta

Use of marketing communications for presentations of the city
Abstract:
The aim of this thesis is to theoretically determine the issue of marketing communications as part of city marketing, to analyze the use of instruments in the presentation of a particular city. Based on findings suggest opportunities for improvement. The first chapter focuses on the theoretical insights that serve as the basis for the analytical part, to analyze the marketing communication during the …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je teoreticky vymedziť problematiku marketingovej komunikácie ako súčasti marketingu mies a obcí, analyzovať využívanie nástrojov pri prezentácii konkrétneho mesta. Na základe zistení navrhnúť možnosti na zlepšenie. Prvá kapitola práce je zameraná na teoretické poznatky, ktoré slúžia ako východisko pre analytickú časť, zameranú na analýzu marketingovej komunikácie pri …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: Ing. Eva Poliačiková, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK