Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova – Kateřina AUBRECHTOVÁ
Kateřina AUBRECHTOVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova
Shopping behavior of selected population groups in the city of Tachov
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřila na analýzu nákupního chování obyvatel města Tachov. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jaký vliv má nákupní chování na spotřebitele a zda obyvatelům v Tachově vyhovují obchodní domy a jejich nabídka. Postoje respondentů na letáky a věrnostní programy. V teoretické části je vysvětlena problematika dané práce. V praktické části byla využita kvantitativní metoda výzkumu formou …viacAbstract:
The bachelor thesis focused on the analysis of shopping behavior of the inhabitants of the town of Tachov. The main goal of the work was to find out what influence shopping behavior has on consumers and whether the inhabitants of Tachov are satisfied with department stores and their offer. Respondents' attitudes to leaflets and loyalty programs. The theoretical part explains the issues of the work …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AUBRECHTOVÁ, Kateřina. Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Geography / Economic and Regional Geography
Práce na příbuzné téma
-
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků
Karolína STRAKOVÁ -
Analýza nákupního chování a vlivů vnitřní atmosféry na nákupní chování ve vybrané obchodní jednotce
Marta KUČEROVÁ -
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Zuzana Pavlíková -
Vliv nákupního chování spotřebitelů na výběr obchodní jednotky
Lukáš Krátoška -
Mobilní aplikace obchodních řetězců a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michaela Móroczová